Продажба на Стартово зарядно устройство Gys Prostart 430

Обадете се сега
0877 737 537
или прегледай всички продукти на

Стартово зарядно устройство Gys Prostart 430

Стартово зарядно  устройство Gys Prostart 430
кликни снимката за пълен размер кликни снимката за пълен размер
Стартово зарядно  устройство Gys Prostart 430

Стартово зарядно устройство Gys Prostart 430

Зарядно стартово устройство Gys, 230V, зарежда акумулатори с електролит и гел с капацитет 35-525Ah, 12-24V, старт 250А 1v/c, 430A 0v/c, отделение за съхранение на кабелите, медна ...




Стартово зарядно  устройство Gys Prostart 430
Стартово зарядно  устройство Gys Prostart 430
  • Спецификация на Стартово зарядно устройство Gys Prostart 430

    Зарядно стартово устройство Gys, 230V,
    зарежда акумулатори с електролит и гел с капацитет 35-525Ah, 12-24V,
    старт 250А 1v/c, 430A 0v/c,
    отделение за съхранение на кабелите,
    медна намотка,
    кабели с дължина 2 м,
    сечение 16 мм2,
    размери 33x25.64 см,
    тегло 24 кг

    Уредите PROSTART са разработени за:
    зареждане на оловно-киселинни акумуратори с течен електролит или гел:от 45 Ah до 525 Ah при 12V или 24V за POROSTART 430 (6 или 12V елемента)от 45 Ah до 600 Ah при 12V или 24V за POROSTART 610 (6 или 12V елемента) стартиране на автомобили с оловно-киселинни акумуратори с течен електролит или гел: от 35 Ah до 95 Ah при 12V или 24V за POROSTART 430 (6 или 12V елемента)от 45 Ah до 135 Ah при 12V или 24V за POROSTART 610 (6 или 12V елемента)Наблюдение и условия при зареждането: Тъй като уредът е стандартен (не е автоматичен), процесът на зареждане се нуждае от наблюдение, за да се избегне кипенето на електролита в акумулатора и евентуалното изтичане на киселина в автомобила. Краят на зареждането може да се определи или според положението на стрелката на амперметъра - когато сочи 0 до 10 А, или в зависимост от времето – ако времето на зареждане надвишава 10 часа.Няколко акумулатора могат да бъдат зареждани едновременно, ако са свързани паралелно (клеми +  включени към червения накрайник и клеми  - включени към черния накрайник). Тези акумулатори или групи акумулатори трябва да имат еднакъв волтаж 12 V или 24 V.  Използване в режим стартер (start):Свържете червения кабел към клемата на PROSTART + 12 V или 24 V в зависимост от волтажа на акумулатора.Свържете червената щипка + към клемата + на акумулатора, а черната щипка  - към клемата - на акумулатора, като се уверите, че има добра електропроводимост. Свържете PROSTART към електрическата мрежа (230V 50Hz). Ако е необходимо предварително зареждане: Поставете превключвателя на позиция "зареждане" за около 10 минути.Стартиране: Преминете към стартиране без да изключвате уреда от електрическото захранване. Никога не опитвайте да стартирате автомобил, докато уредът е на позиция  CHARGE (зареждане).Отидете до шофьорската седалка на превозното средство. Като завъртите ключа ще активирате функцията "Стартер". Ако е необходимо, повторете операцията. Ако двигателят не заработи, повторете целия цикъл отново (предварително зареждане, стартиране).Бележка: Ако двигателят не заработи след няколко опита, това означава, че акумулаторът се нуждае от пълно зареждане или че има друга причина за проблема (механична, електрическа, неизправен акумулатор …) След приключване на работа, изключете апарата от електрическата мрежа.Превключете на позиция STOP. Отстранете щипките.

  • Произведено в: Франция
  • Доставка: На склад
  • Каталожен №:5G025219
  • * Всички цени са с включен ДДС.

Сравняване на машини

видео
Подобни продукти


Сподели мнението си с нас...


Изпрати на приятел


Изпрати

Изпрати запитване


Изпрати